Počet záznamov: 1  

Citizen Relationship Management nepriamych spôsobov komunikácie miest a ich financovanie v podmienkach Slovenska

  1. Názov Citizen Relationship Management nepriamych spôsobov komunikácie miest a ich financovanie v podmienkach Slovenska
    Súbežný názovCitizen Relationship Management of Municipalities Indirect Communication Methods and Theirs Financing in Slovakia
    Autorské údajeMilan Fiľa, Viera Papcunová
    Autor Fiľa Milan
    Spoluautori Papcunová Viera
    Zdrojový dokument Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Č. 1 (2015), s. 15-19. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2015. ISSN 1339-9403
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správa verejná * mestá * samospráva * komunikácia externá * vzťahy s verejnosťou * financovanie * financie verejné * Slovensko
    AnotáciaProblematika Customer Information Relationship Management (CIRM) nie je novou v oblasti súkromnej sféry, avšak v poslednom období sa dostáva do popredia aj vo verejnej správe. Podstatou CIRM je riadenie vzťahov so zákazníkmi prostredníctvom pochopenia a ovplyvnenia správania sa zákazníkov prostredníctvom zmysluplnej komunikácie. Keďže verejná správa sa snaží zmeniť úradníkov na manažérov a občanov na zákazníkov, stáva sa CIRM dôležitou súčasťou každodenného života jednotlivých subjektov verejnej správy v rámci komunikácie s obyvateľmi. V rámci nástrojov komunikácie je možné na úrovni miestnej samosprávy rozlišovať priame a nepriame nástroje. Cieľom článku je zhodnotiť mieru využívania a financovania nepriamych nástrojov komunikácie vo vzťahu k obyvateľom na úrovni miest Slovenska ako nástroja CIRM.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.