Počet záznamov: 1  

Grundlagen des Marketing

  1. Názov Grundlagen des Marketing
    Autorské údajePhilip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He
    Autor Kotler Philip
    Spoluautori Armstrong Gary
    Harris Lloyd C.
    He Hongwei
    Vydavateľské údajeHallbergmoos : Pearson , 2022. - 1004 s.
    Vydanie8. aktualisierte Auflage
    ISBN978-3-86894-423-5
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * prieskum trhu * správanie spotrebiteľa * marketing mix * konkurencieschopnosť * marketing medzinárodný * zodpovednosť spoločenská * etika
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra927370

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    927370OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.