Počet záznamov: 1
Zvýšenie povedomia konkrétnej značky prostredníctvom nástrojov marketingovej komunikácie
Názov Zvýšenie povedomia konkrétnej značky prostredníctvom nástrojov marketingovej komunikácie : bakalárska práca Autorské údaje Veronika Ďurišová, školiteľ: Marína Korčoková Autor Ďurišová Veronika Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2025. - 73 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 932319
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.9 MB z IP adresy EU po prihlásení 
kniha
Počet záznamov: 1