Počet záznamov: 1  

Zvýšenie povedomia konkrétnej značky prostredníctvom nástrojov marketingovej komunikácie

  1. Názov Zvýšenie povedomia konkrétnej značky prostredníctvom nástrojov marketingovej komunikácie : bakalárska práca
    Autorské údajeVeronika Ďurišová, školiteľ: Marína Korčoková
    Autor Ďurišová Veronika
    Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2025. - 73 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra932319

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.9 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.