Počet záznamov: 1
Principles of Marketing
Názov Principles of Marketing Autorské údaje Charles W. Lamb, Joseph F. Hair, Carl Macdaniel Autor Lamb Charles W. Spoluautori Hair Joseph F. MacDaniel Carl Vydavateľské údaje Cincinnati : South-Western Publ. Co. , 1992. - 757 s. Vydanie 1. ed. ISBN 0-538-81368-7 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * analýza trhu * spotrebitelia * rozhodovanie podnikové * podnik * riadenie výroby * obchod * tvorba cien * manažment * trh medzinárodný Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 3, prezenčne 0 Signatúra 677219, 690890, 720529
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 690890 SEK Sklad knižničného fondu voľný 677219 SEK Sklad knižničného fondu voľný 720529 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1