Počet záznamov: 1  

Marketing

  1. Názov Marketing : Basic Concepts and Decisions
    Autorské údajeWilliam M. Pride, O.C. Ferrell
    Autor Pride William M.
    Spoluautori Ferrell O. C.
    Vydavateľské údajeBoston : Houghton Mifflin Co. , 1987. - 766 s.
    Vydanie5. ed.
    ISBN0-395-42997-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia podniková * prieskum trhu * spotrebitelia * správanie * systémy informačné * výrobky * vývoj výrobku * distribúcia * cesty odbytové * veľkoobchod * maloobchod * propagácia * reklama * tvorba cien * plánovanie strategické * priemysel * služby * marketing medzinárodný
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 2, prezenčne 0
    Signatúra690940, 690941

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    690940SEKSklad knižničného fonduvoľný
    690941SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.