Počet záznamov: 1  

Stratégia distribučnej politiky a manažment

  1. DAŇO, Ferdinand - RICHTEROVÁ, Kornélia. Stratégia distribučnej politiky a manažment : štruktúra, priority, tendencie. Bratislava : Sprint, 1997. 191 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-14-8
    Ohlasy:
    [4] VLČKOVÁ, Katarína. Štruktúra medzinárodných distribučných kanálov. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. S. 16-36. ISBN 978-80-225-2632-6
    [4] FRANCOVÁ, Zuzana. Teória obchodu : vybrané state. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 189 s. ISBN 978-80-225-2725-5.
    [6] LABSKÁ, Helena. Stratégia distribučnej politiky a manažment. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1997. ISSN 0013-3035, 1997, roč. 45, č. 10, s. 854-855. Recenzia na: Stratégia distribučnej politiky a manažment : štruktúra, priority, tendencie / Ferdinand Daňo, Kornélia Richterová. - Bratislava : Sprint, 1997. - ISBN 80-88848-14-8., Registrované v: WOS
    [6] HANULÁKOVÁ, Eva. Stratégia distribučnej politiky a manažment. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1997. ISSN 0323-262X, 1997, roč. 26, č. 4, s. 421-423. Recenzia na: Stratégia distribučnej politiky a manažment : štruktúra, priority, tendencie / Ferdinand Daňo, Kornélia Richterová. - Bratislava : Sprint, 1997. - ISBN 80-88848-14-8.
    [6] SZARKOVÁ, Miroslava. Stratégia distribučnej politiky a manažment : (štruktúra, priority, tendencie). In IBC. International business cooperation : Časopis pre podnikateľov, 1998, roč. 9, č. 1, s. 13. Recenzia na: Stratégia distribučnej politiky a manažment : štruktúra, priority, tendencie / Ferdinand Daňo, Kornélia Richterová. - Bratislava : Sprint, 1997. - ISBN 80-88848-14-8.
    [4] KITA, Jaroslav. Nákup a predaj. Bratislava : Sprint, 1998. 194 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-28-8.
    [4] MARIAŠ, Miroslav - ČIMO, Jozef. Inovácie vo firemnej stratégii. Bratislava : SPRINT, 1998. 190 s. ISBN 80-88848-29-6.
    [4] ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Marketingový manažment : vybraté časti - techniky marketingového manažmentu. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 175 s. ISBN 80-225-0999-X.
    [4] BALÁŽ, Peter - KONDRÓT, Maroš - FILIP, Jaroslav - OKÁLI, Ivan - GABRIELOVÁ, Herta - MÚDRA, Helena - GAVAĽOVÁ, Viera - SMREKOVÁ, Marta - PETRÍK, Borislav - FERENČÍKOVÁ, Soňa - ŠESTÁK, Jozef - ŠAKOVÁ, Beáta - DITTRICH, Peter. Podpora rastu exportnej výkonnosti - základ hospodárskej stratégie transformácie slovenskej ekonomiky : čiastkový výstup výskumnej úlohy KMO OF : EV-V-1997/98/OF/A : Príprava projektovej tvorby podporného prostredia pre rast exportnej výkonnosti slovenskej ekonomiky. Zostavovateľ: Peter Baláž. Bratislava : JAMEX, 1998. 202 s. Nová ekonómia. ISBN 80-967910-0-1.
    [4] MICHNÍK, Ľubomír - BAĽÁKOVÁ, Gabriela - HANSENOVÁ, Heda - LIPKOVÁ, Ľudmila - SMREKOVÁ, Marta - TORMA, Štefan - URBAN, Eduard - FERENČÍKOVÁ, Soňa - PÁSZTOROVÁ, Jana - TRENČIANSKA, Elena - KOLLÁR, Vojtech - ŠESTÁK, Jozef. Zahraničný obchod : ekonomika, stratégia, podnikanie. Bratislava : Sprint vfra, 1998. 656 s. Nová ekonómia. ISBN 80-8884-31-8.
    [4] BREZINA, Ivan - IVANIČOVÁ, Zlatica. Kvantitatívne metódy v logistike. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 196 s. ISBN 80-225-1110-2.
    [4] KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Marketingový výskum v maloobchode. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 102 s. ISBN 80-225-1098-X.
    [4] DZUROVÁ, Mária. Spätná distribúcia. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1999. ISSN 0323-262X, 1999, roč. 28, č. 3, s. 277-285.
    [4] ČIHOVSKÁ, Viera - HARNA, Ištván - HANULÁKOVÁ, Eva - LIPIANSKA, Júlia. Marketing neziskových organizácií. Bratislava : EUROUNION, 1999. 200 s. ISBN 80-88984-04-1.
    [4] BALÁŽ, Peter - FERENČÍKOVÁ, Soňa - FILIP, Jaroslav - GAVAĽOVÁ, Viera - KREJČÍ, Igor - ŠAKOVÁ, Beáta - ŠÍBL, Drahoš. Medzinárodné podnikanie : [obchod, financie, integrácia, internacionalizácia, globalizácia]. Bratislava : SPRINT vfra : Vydavateľstvo JAMEX, 2001. 591 s. ISBN 80-88848-68-7.
    [4] KITA, Jaroslav. Slovenské podniky s francúzskou kapitálovou účasťou a procesy reštrukturalizácie, internacionalizácie, medzinárodnej integrácie a globalizácie. In Reštrukturalizácia slovenských podnikov v podmienkach medzinárodnej integrácie. - Bratislava : Obchodná fakulta EU, 2001. ISBN 80-225-1369-5, s. 5-20.
    [4] HANULÁKOVÁ, Eva - PROČKOVÁ, Adriana. Spoločenský marketing. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 222 s. ISBN 80-225-1409-8.
    [4] FERENČÍKOVÁ, Soňa. Medzinárodná expanzia firiem. 2. vyd. Trnava : KON-PRESS, 2001. 189 s. ISBN 80-85413-47-7.
    [4] KITA, Jaroslav - ČIHOVSKÁ, Viera - HASPROVÁ, Mária - LABSKÁ, Helena - ŠTENSOVÁ, Antónia - DZUROVÁ, Mária - LIPIANSKA, Júlia - KULČÁKOVÁ, Marta. Marketing. 2. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2002. 411 s. Ekonómia. ISBN 80-89047-23-8.
    [4] KITA, Pavol. Dizajn distribučného kanála a faktory ovplyvňujúce jeho tvorbu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 1, s. 25-29.
    [4] KITA, Pavol. Aplikácia dizajnu v oblasti distribučných kanálov. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Cranium, 2005. ISSN 1336-1732, september 2005, roč. 4, č. 3, s. 43-51.
    [3] HANSENOVÁ, Heda - ŠAKOVÁ, Beáta - VERČEK, Peter. Globalizácia obchodu so službami a jej vplyv na svetovú a slovenskú dopravu. In Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2002. ISSN 0572-3043, 2002, roč. 10, č. 2, s. 181-196.
    [1] FRANCOVA, Zuzana. DISTRIBUTION CHANNEL PROFILING WITHIN THE CONTEXT OF TRADE DEVELOPMENT. In ZNALOSTI PRO TRZNI PRAXI 2015: ZENY PODNIKATELKY V MINULOSTI A SOUCASNOSTI, 2015, pp. 98-107. ISBN 978-80-87533-12-3., Registrované v: WOS

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.