Počet záznamov: 1
Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia
Názov Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia : koncepty a skúsenosti. 1. diel Autorské údaje Alexander Mateides Autor Mateides Alexander Vydavateľské údaje Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS , 1999. - 270 s. ISBN 80-8057-113-9 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá správanie spotrebiteľa * zákazníci * služby * kvalita * firmy * komunikácia * sťažnosti * benchmarking * štúdie prípadové * hotely * koncepcie * ponuka Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 764529
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 764529 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1