Počet záznamov: 1
Jazyk reklamy.
SYS r008195 LBL ^^^^^naa^^2200349^^^450^ 005 20220831085115.8 100 $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a [CS] 200 1-
$a Jazyk reklamy. $f J. Čerteková 330 $a Reklama je neoddeliteľnou súčasťou marketingového mixu. Isté stereotypy v správaní v oblasti osobnej spotreby sú základom pre používanie osobitných techník v reklame tvoriacich spoločný jazyk tých, ktorí oslovujú reklamou i adresátov reklamy-spotrebiteľov. Niektoré z nich môžu slúžiť ako inšpirácia pre praktické uplatnenie: používanie vedeckej argumentácie; využitie asociácie; expertíza; predstava výrobkov pred a po použití; využívanie zvučných slov; značka tovaru; pocit viny; opakovanie. 463 -1
$1 200 1 $a Praktická škola marketingu $v Č. 5 (1992), s. 43-45. 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a spotreba osobná $9 eu_un_auth*h0005893 610 1-
$a dopyt $9 eu_un_auth*h0001845 610 1-
$a spotrebitelia $9 eu_un_auth*h0005900 610 1-
$a konkurencia $9 eu_un_auth*h0002842 610 1-
$a objekty reklamy $9 eu_un_auth*h0003822 610 1-
$a prostriedky reklamné $9 eu_un_auth*h0005171 675 $a 659 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000350 $x Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations 700 -1
$a Čerteková $b Jarmila $3 eu_un_auth*p0011811 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1