Počet záznamov: 1
Marketingový manažment výskumu. 1
SYS r016975 LBL ^^^^^naa^^2200373^^^450^ 005 20221213100457.7 100 $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingový manažment výskumu. 1 $e Delenie výskumu na "čistý" a "aplikovaný" nemá v priemysle zmysel $f Ľ. Jemala 330 $a Definícia marketingu. Výklad pojmu marketingové riadenie. Marketingový výskumný systém. Informačný systém. Štyri subsystémy, ktoré by mal zahrnovať informačný systém o trhu. Základný a aplikovaný výskum. Desať pravidiel efektívneho výskumu od P.F. Druckera. Klasifikácia modelov pre marketingové rozhodovanie. 463 -1
$1 200 1 $a Slovenský Profit $v Roč. 3, č. 10 (1995) 463 -1
$1 200 1 $a Profit Extra $v s. 28 $1 207 $a Roč. 3, č.10, s.28. (1995) 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a riadenie $9 eu_un_auth*h0005404 610 1-
$a manažment $9 eu_un_auth*h0003188 610 1-
$a pojmy $9 eu_un_auth*h0004404 610 1-
$a výskum $9 eu_un_auth*h0007184 610 1-
$a výskum aplikovaný $9 eu_un_auth*h0007185 610 1-
$a výskum základný $9 eu_un_auth*h0007203 610 1-
$a systémy informačné $9 eu_un_auth*h0006187 610 1-
$a trh $9 eu_un_auth*h0006599 610 1-
$a Drucker, P. 610 1-
$a Kotler, P. 610 1-
$a modely rozhodovania $9 eu_un_auth*h0003445 610 1-
$a klasifikácia $9 eu_un_auth*h0002736 675 $a 001.89 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000004 $x Organizácia vedy a vedeckej práce. Vedecká politika 700 -1
$3 eu_un_auth*p0024019 $a Jemala $b Ľubomír $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1