Počet záznamov: 1
Inzerátom neexistujúceho produktu merala agentúra Burian und Wallner efektívnosť inzercie v denníku Sme
Názov Inzerátom neexistujúceho produktu merala agentúra Burian und Wallner efektívnosť inzercie v denníku Sme Autorské údaje M. Lechnický Autor Lechnický Milan Zdrojový dokument Trend. Roč. 5, č. 44 (1995) Reklamné listy. s. 3C Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá Slovensko * reklama * inzercia * výrobky * prieskum spotrebiteľský * Burian und Wallner, s.r.o. Bratislava * Sme * noviny * propagácia * efektívnosť Anotácia Reklama neexistujúceho výrobku umožňuje merať efektívnosť inzercie v ktoromkoľvek médiu. Úlohou kampane bolo podporiť zadávanie inzercie v denníku Sme. Výsledky prieskumu znalosti inzerovaného neexistujúceho vlasového prípravku sú nadpriemerné. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1