Počet záznamov: 1
Podmienky účinnej prezentácie cestovných kancelárií na veľtrhoch
SYS r020789 LBL ^^^^^naa^^2200325^^^450^ 005 20230724102113.7 100 $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Podmienky účinnej prezentácie cestovných kancelárií na veľtrhoch $f M. Šulek 330 $a Prezentácia cestovných kancelárií na veľtrhoch. Sociálno-psychologické súvislosti úspešného prezentovania sa na veľtrhoch. Efektívnosť propagácie. Vhodnosť použitých reklamných prostriedkov. Dôležitosť spätnej väzby. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s107179 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $v Roč. 29, č. 1 (1996), s. 26-31 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 1996 610 1-
$a ruch cestovný $9 eu_un_auth*h0005574 610 1-
$a kancelárie cestovné $9 eu_un_auth*h0002659 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a veľtrhy $9 eu_un_auth*h0006960 610 1-
$a ponuka $9 eu_un_auth*h0004509 610 1-
$a dopyt $9 eu_un_auth*h0001845 610 1-
$a podnikatelia $9 eu_un_auth*h0004286 610 1-
$a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368 610 1-
$a prostriedky reklamné $9 eu_un_auth*h0005171 675 $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu 700 -1
$a Šulek $b M. $3 eu_un_auth*p0019117 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1