Počet záznamov: 1
Limity výzkumů návštevníků a vystavovatelů na veletržních akcích
SYS r021893 LBL ^^^^^naa^^2200277^^^450^ 005 20230607095712.3 100 $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Limity výzkumů návštevníků a vystavovatelů na veletržních akcích $f V. Foretová, M. Foret 330 $a Vymedzenie cieľov veľtrhov. Vyjasnenie druhov sledovaných súborov, im zodpovedajúcich typov výskumov a analýz. Vymedzenie cieľov výskumu. Upresnenie základných charakteristík návštevníkov a vystavovateľov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s107382 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 7, č. 3 (1996), s. 17-18 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 1996 610 1-
$a Česko $9 eu_un_auth*h0001544 610 1-
$a veľtrhy $9 eu_un_auth*h0006960 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a komunikácia $9 eu_un_auth*h0002808 675 $a 339.17 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000187 $x Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti 700 -1
$a Foretová $b V. $3 eu_un_auth*p0011526 $4 070 701 -1
$a Foret $b M. $3 eu_un_auth*p0011527 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1