Počet záznamov: 1
Koncepcia činnosti marketingového útvaru vo firme
Názov Koncepcia činnosti marketingového útvaru vo firme Autorské údaje Jozef Čimo, Miroslav Mariaš Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics. Roč. 42, č. 9 (1994), s. 682-692 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * firmy * podnik * štruktúra podniku organizačná * útvary podnikové * prieskum trhu * plánovanie podnikové * tvorba cien * predaj * distribúcia * propagácia * reklama * zabezpečenie personálne * Slovensko Anotácia Postavenie marketingového útvaru v organizačnej štruktúre firmy. Štruktúra marketingového útvaru a alternatívy jeho organizácie (podľa funkcií, produktu, regiónu, typu spotrebiteľa). Činnosti marketingového útvaru a personálne zabezpečenie. Zásady úspešného vytvorenia marketingového systému firmy. Fungovanie marketingového útvaru firiem v súčasných podmienkach na Slovensku. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1