Počet záznamov: 1  

Univerzita moderného obchodníka. 3

  1. Názov Univerzita moderného obchodníka. 3 : Sila svetového obchodu
    Autorské údajeE. Zajacová
    Autor Zajacová Eva
    Zdrojový dokument Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. Roč. 4, č. 4 (Apríl 1997), s. 34-35. - Bratislava : PEREXIS, 1997
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá obchod * globalizácia * diferenciácia * podnikanie * privatizácia * spoločnosti obchodné * distribúcia * marketing * prognózy * Európa
    AnotáciaZákladné princípy, ktoré ovplyvňujú obchod - globalizácia, distribúcia a akcelerácia. Princíp globalizácie. Princíp akcelerácie. Princíp diferenciácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.