Počet záznamov: 1
Etika v marketingu
Názov Etika v marketingu Autorské údaje Zdenka Zelienková, Eva Hanuláková Autor Zelienková Zdenka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 26, č. 4 (1997), s. 420-421. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1997. ISSN 0323-262X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing mix * etika * etiketa * manažéri * kódexy * recenzie Anotácia Publikácia Etika v marketingu poukazuje na nevyhnutnosť dodržiavania etických zásad a princípov podnikania a najmä v marketingu. Kniha obsahuje päť kapitol: 1. Etika a podnikanie. 2. Etika a marketing. 3. Etika v marketingovom výskume. 4. Etické aspekty nástrojov marketingového mixu. 5. Etické problémy v medzinárodnom marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 1-4
článok
Počet záznamov: 1