Počet záznamov: 1  

Združenie priameho predaja

  1. Názov Združenie priameho predaja
    Autorské údajeMilena Rážová
    Autor Rážová Milena
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 4 (Apríl 1998), s. 16. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá predaj * etika * predajcovia * zákazníci * Združenie priameho predaja Bratislava
    AnotáciaZdruženie priameho predaja (ZPP) je právnickou osobou, ktorá bola založená za účelom ochrany spotrebiteľa. ZPP vydalo zásady priameho predaja. 13 bodov Ustanovenia o správaní sa voči spotrebiteľovi. Etika v osobnom predaji. Obrat uskutočnený priamym predajom v USA v r. 1989-1996. Vnímanie priameho predaja ako spôsobu poskytovania služieb a predaja výrobkov. Záujem o formu predaja.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.