Počet záznamov: 1
Efekt pozitivního postoje k reklamě
SYS r035078 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20230911121958.3 100 $a 19990519a1999 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Efekt pozitivního postoje k reklamě 330 $a Zásady konštrukcie reklamy na zlepšenie jej účinnosti. Matrica vypracovaná reklamnou agentúrou FCB operujúca na základe štyroch typov reklamy. Matrica Rossitera-Percyho a jej zásady tvorby a hodnotenia reklamy. Použitie informačnej a transformačnej motivácie v reklame pri nakupovaní s malou alebo veľkou zaangažovanosťou. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s123870 $1 011 $a 1210-3756 $1 200 1 $a Strategie $e marketing, reklama, média $v Č. 4 (1999), s. 48-49 $1 210 $a Praha $c Strategie Praha $d 1999 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a kampane reklamné $9 eu_un_auth*h0002650 610 1-
$a tvorba reklamy $9 eu_un_auth*h0006670 610 1-
$a psychológia reklamy $9 eu_un_auth*h0005197 610 1-
$a motivácia $9 eu_un_auth*h0003492 610 1-
$a nákup $9 eu_un_auth*h0003604 610 1-
$a propagácia $9 eu_un_auth*h0005138 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19990519 $g AACR2
Počet záznamov: 1