Počet záznamov: 1  

Efekt pozitivního postoje k reklamě

  1. SYSr035078
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230911121958.3
    100
      
    $a 19990519a1999 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Efekt pozitivního postoje k reklamě
    330
      
    $a Zásady konštrukcie reklamy na zlepšenie jej účinnosti. Matrica vypracovaná reklamnou agentúrou FCB operujúca na základe štyroch typov reklamy. Matrica Rossitera-Percyho a jej zásady tvorby a hodnotenia reklamy. Použitie informačnej a transformačnej motivácie v reklame pri nakupovaní s malou alebo veľkou zaangažovanosťou.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s123870 $1 011 $a 1210-3756 $1 200 1 $a Strategie $e marketing, reklama, média $v Č. 4 (1999), s. 48-49 $1 210 $a Praha $c Strategie Praha $d 1999
    610
    1-
    $a reklama $9 eu_un_auth*h0005305
    610
    1-
    $a kampane reklamné $9 eu_un_auth*h0002650
    610
    1-
    $a tvorba reklamy $9 eu_un_auth*h0006670
    610
    1-
    $a psychológia reklamy $9 eu_un_auth*h0005197
    610
    1-
    $a motivácia $9 eu_un_auth*h0003492
    610
    1-
    $a nákup $9 eu_un_auth*h0003604
    610
    1-
    $a propagácia $9 eu_un_auth*h0005138
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19990519 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.