Počet záznamov: 1  

Prístupy podnikateľských subjektov k tvorbe cien výrobkov

  1. Názov Prístupy podnikateľských subjektov k tvorbe cien výrobkov
    Preklad názvuApproaches of business entities to product pricing
    Autorské údajeViera Marková
    Autor Marková Viera
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 28, č. 3 (1999), s. 224-237. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1999. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá tvorba cien * jednotka podnikateľská * dopyt * ponuka * konkurencia * zisk * koncepcie * kalkulácia nákladov * vzorce * marketing mix
    AnotáciaCena je pre podnikateľský subjekt dôležitá informácia o situácii na trhu. Vymedzenie faktorov ovplyvňujúcich cenovú tvorbu. Faktor dopytu, ponuky a iné faktory. Prístupy k tvorbe cien z aspektu trhovej koncepcie. Cena ako jeden z nástrojov marketingového mixu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.