Počet záznamov: 1  

Reklama nie je všemocná

  1. Názov Reklama nie je všemocná
    Autorské údajeMartin Augustín
    Autor Augustín Martin
    Zdrojový dokument Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 10 (1999), s. 30. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * kampane reklamné * marketing mix * agentúry * podpora predaja
    AnotáciaReklama patrí medzi najrýchlejšie sa prispôsobujúce oblasti na slovenskom trhu. Stanovenie cieľov reklamnej kampane. Globalizácia reklamy. Aj reklama potrebuje podporu v podobe marketing mixu. Správny výber reklamnej agentúry.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.