Počet záznamov: 1
Viestová, K., Vávra, V., Francová, Z.: Teória obchodu - vybrané state. Bratislava, Ekonóm 1999, 231 s.
SYS r037222 LBL 01945naa^^2200337^^^450 005 20230918075906.2 100 $a 20000215a1999 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Viestová, K., Vávra, V., Francová, Z.: Teória obchodu - vybrané state. Bratislava, Ekonóm 1999, 231 s. $f Marta Kulčáková 330 $a Recenzia na knihu Teória obchodu - vybrané state od autorov Viestová,K., Francová, Z., a Vávra, V. Učebnica je rozdelená do 5. kapitol. I. a II. kapitola sú venované všeobecnej teórii obchodu a III. je zameraná na hospodársku politiku v oblasti vnútorného obchodu. Ďalšie časti sú venované marketingu a jeho aplikácii v obchode, nástrojom obchodného marketingu a ich aplikácii v maloobchode. Záverečná kapitola obsahuje rozbor vplyvu spoločensko ekonomických podmienok na rozvoj obchodu všeobecne. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s123880 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady = Economic review $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava $v Roč. 28, č. 4 (1999), s. 395-396 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 1999 610 1-
$a recenzie $9 eu_un_auth*h0005249 610 1-
$a knihy $9 eu_un_auth*h0002751 610 1-
$a obchod vnútorný $9 eu_un_auth*h0003797 610 1-
$a nástroje marketingové $9 eu_un_auth*h0003627 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a internacionalizácia $9 eu_un_auth*h0002523 610 1-
$a politika hospodárska $9 eu_un_auth*h0004433 610 1-
$a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739 675 $a 339.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000190 $x Vnútorný obchod 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029232 $a Kulčáková $b Marta $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20000215 $g AACR2
Počet záznamov: 1