Počet záznamov: 1  

Nezbytnost měření studijního výkonu

  1. SYSr046272
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230919103816.6
    100
      
    $a 20020926a2002 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Nezbytnost měření studijního výkonu $f Stanislav Komenda
    330
      
    $a Merať a hodnotiť objektivitu, reliabilitu a validitu merania - to je program, ktorý nemôže žiadna vedecká disciplína, nárokujúca si právo na takéto označenie, trvale ignorovať bez toho, že by riskovala svoju dobrú povesť. Platí to i v pedagogike. Meranie študijných výkonov na mnoho spôsobov. Didaktický test ako nástroj merania vedomostí. Tri základné funkcie diagnostiky (merania) študijného výkonu - didaktická, vyhodnocovacia a rozhodovacia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0038939 $1 011 $a 1210-6658 $1 200 1 $a Aula $e revue pro vysokoškolskou a vědní politiku $v Roč. 10, č. 2 (2002), s. 14 $1 210 $a Praha $c Centrum pro studium vysokého školství ČR $d 2002
    610
    1-
    $a pedagogika $9 eu_un_auth*h0004139
    610
    1-
    $a vedomosti $9 eu_un_auth*h0006942
    610
    1-
    $a kvantifikácia $9 eu_un_auth*h0003016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044853 $a výkony pracovné
    610
    1-
    $a diagnostikácia $9 eu_un_auth*h0001673
    610
    1-
    $a meranie práce $9 eu_un_auth*h0003276
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $a Komenda $b Stanislav $3 eu_un_auth*p0071438 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20020926 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.