Počet záznamov: 1  

Strategie CRM

  1. Názov Strategie CRM : (Řízení vztahů se zákazníkem)
    Autorské údajeMilan Jedlička
    Autor Jedlička Milan
    Zdrojový dokument Moderní řízení : výběr manažerského know how pro vedoucí pracovníky, podnikatele, konzultanty, lektory, pedagogy, studenty. Roč. 37, č. 10 (Říjen 2002), s. 66-68. - Praha : Economia, 2002. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * systém CRM * riadenie predaja * zákazníci * služby * softvér * internet * riziko obchodné
    AnotáciaCRM ako úplne nový a formujúci sa spôsob marketingovej komunikácie. Charakteristické črty CRM. Riziká uplatňovania CRM.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.