Počet záznamov: 1  

Multilevel marketing a výkonnosť predaja

  1. Názov Multilevel marketing a výkonnosť predaja
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 2 (2003), s. 4 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * predaj * výkonnosť * distribúcia * siete obchodné * predaj priamy * franchising
    AnotáciaPodstata viacúrovňového marketingu. Princípy a jadro systému multilevel marketingu. Výhody multilevelového marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.