Počet záznamov: 1
Aplikace statistických metod v marketingovém výzkumu
Názov Aplikace statistických metod v marketingovém výzkumu Autorské údaje Iveta Šimberová Autor Šimberová Iveta Zdrojový dokument Kvantitatívne metódy v ekonómii a podnikaní : 7. medzinárodná vedecká konferencia : zborník : Bratislava, 29. a 30. marec 2001. S. 391-365. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2001 / Bolgáč Ján ; Krasňanská Jarmila ; Mácová Miroslava ; Szomolányi Karol ; Šeleng Martin ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta hospodárskej informatiky. ISBN 80-225-1382-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá spokojnosť zákazníkov * marketing * vzťahy medziľudské * komunikácia * výskum * metódy štatistické * analýza korelačná * analýza zhluková Anotácia Výsledky predvýskumu týkajúceho sa aplikácie modernej marketingovej filozofie - totálneho uspokojenia zákazníka /TCS/ v českých firmách. K spracovaniu dát boli použité štatistické metódy - korelačná analýza, zhluková hierarchická analýza s využitím euklidovej metriky a metódy najvzdialenejšieho suseda. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1