Počet záznamov: 1
[ Cenové vojny ]
Názov [ Cenové vojny ] Autorské údaje Konštantín Čikovský, Tatiana Lichnerová, František Múčka Autor Čikovský Konštantín Spoluautori Lichnerová Tatiana Múčka František Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 24 (23. júna 2005), s. 20-25. - Bratislava : TREND Holding, 2005. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá ceny * vojny * produkty * znižovanie cien * zisk * bankovníctvo * značky výrobkov * spotrebitelia * rozhodovanie Anotácia Z obsahu: Za cenovými vojnami nestojí iba neschopnosť manažérov. Odkaz brand manažérom: Je čas vrátiť sa k produktu. Privátne značky sú lacnejšie, no nielen preto ich majú spotrebitelia čoraz radšej. Kto zníži cenu o pár percent, zo zisku si ukrojí v desiatkach. Silný podiel na trhu ponúka dve taktiky - vyššiu cenu alebo exkluzívne zľavy za exkluzivitu. Vojnám o ceny sa bankári vždy nevyhnú. Nie je dôležité len to, koľko tovar stojí. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 21-30 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1