Počet záznamov: 1
Inovácie a ich význam v produktovej politike
Názov Inovácie a ich význam v produktovej politike Súbežný názov Innovations and their importance in our product policy Autorské údaje Marta Karkalíková Autor Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Inovácie v podnikateľskom prostredí 2015 : zborník vedeckých statí. S. 54-57 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Dudeková Alena ; Hlavatý Ivan ; Knošková Ľubica ; Leščáková Martina. ISBN 978-80-225-4224-1 Poznámky VEGA 1/0670/16 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá manažment produktový * inovácia výrobkov * tovaroznalectvo * riadenie kvality * materiály nové * produkty * konkurencieschopnosť Anotácia Inovácie predstavujú jeden z najlepších nástrojov ako udržať a zlepšiť konkurencieschopnosť podnikov v lokálnom aj globálnom podnikateľskom prostredí. Identifikovanie prínosu inovačných procesov v rámci produktovej politiky, ktorá je súčasťou organizácie so zavedeným systémom manažérstva. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01720-009, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 263.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1