Počet záznamov: 1
Spotrebiteľské vnímanie influencer marketingu
Názov Spotrebiteľské vnímanie influencer marketingu Preklad názvu The Consumer Perception of Influencer Marketing Autorské údaje Štefan Žák, Karin Rusinková Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Rusinková Karin Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. S. 219-228 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 Konferencia. ISBN 978-80-225-4508-2 Poznámky VEGA 1/0637/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * influencer marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * siete sociálne * internet * blogy * prieskum * spotrebitelia * zákazníci Anotácia Marketing a nástroje sociálnych médií. Efektívna komunikácia. Dôležitosť chápania potrieb a správania zákaznikov. Influencer marketing. Možnosti spolupráce s influencermi. Slovenskí influenceri. Prieskum orientovaný na vplyv influencer marketingu na spotrebiteľov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00549-021, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 148.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1