Počet záznamov: 1
Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating an Optimal Marketing Communication Mix
Názov Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating an Optimal Marketing Communication Mix Preklad názvu Digitálne vs. tradičné: vybrané názory na vytváranie optimálneho marketingového komunikačného mixu Autorské údaje František Pollák, Peter Markovič, Róbert Világi Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Világi Róbert EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Global Business Conference 2022 Proceedings : Reshaping Customer-Oriented Business. Pp. 123-124 online. - Zagreb : Innovation Institute, 2022 ; Annual Global Business Conference Reshaping Customer-Oriented Business. ISSN 1848-2252 Poznámky abstrakt. - VEGA 1/0140/21 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Chorvátsko Heslá komunikácia marketingová * mix komunikačný * zákazníci * médiá * internet Kategória EPC Abstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00364-006, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1