Počet záznamov: 1
Sexism in Advertisements – a Cross-Cultural Analysis
Názov Sexism in Advertisements – a Cross-Cultural Analysis Preklad názvu Sexizmus v reklame – medzikultúrna analýza Autorské údaje Joachim Riedl, S. Wengler, Marcin Czaban, Simon Steudtel Autor Riedl Joachim Spoluautori Wengler S. Czaban Marcin Steudtel Simon Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 3 (2023), s. 2-16. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá reklama * kultúra * náboženstvo * komunikácia marketingová Anotácia Tento článok skúma hodnotenie reklamy s osobitným zreteľom na možný sexizmus a rozdiely v reakciách medzi jednotlivcami s rôznou náboženskou príslušnosťou, religiozitou a pôvodom. Náboženstvo, religiozita a migračný pôvod majú malý vysvetľujúci príspevok k hodnoteniu reklamy v štyroch relevantných dimenziách, ale v celkovom obraze sa ukazujú ako menej významné ako sociodemografické a psychografické kritériá mimo náboženstva a pôvodu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 3
článok
Počet záznamov: 1