Počet záznamov: 1
When Does a New Product Introduction Create Value for Rivals?
SYS 0298000 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240109130712.0 017 70
$a 10.7441/joc.2023.03.07 $2 DOI 100 $a 20240109a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a When Does a New Product Introduction Create Value for Rivals? $f Pham Thi Minh Ly, Minh Tuan Phung 330 $a Existujúca literatúra poskytuje nejasné zistenia o tom, ako inovácie ovplyvňujú ukazovatele zisku a trhovú výkonnosť oznamujúcej firmy, ako aj jej konkurentov, najmä v rôznych kontextoch týkajúcich sa relatívnej pozície týchto firiem na trhu. Primárnym cieľom tejto štúdie je preto preskúmať účinky zavedenia nových produktov ústrednými firmami na firemnú hodnotu ich konkurentov. Analýza je založená na súbore údajov obsahujúcich 2 452 oznámení o nových produktoch v Spojených štátoch v období od roku 2010 do roku 2020. Zistenia odhaľujú, že inovatívnosť nových produktov má pozitívny vplyv na abnormálne výnosy veľkých konkurenčných firiem, ale negatívny vplyv na abnormálne výnosy malých konkurenčných firiem. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0297886 $1 011 $a 1804-1728 $1 200 1 $a Journal of Competitiveness $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Field of Management and Economics $v No. 3 (2023), pp. [1-17] $1 210 $a Zlín $c Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně $d 2023 541 1-
$a Kedy predstavenie nového produktu vytvára hodnotu pre konkurentov? 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002490 $a inovácia výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006704 $a ukazovatele ekonomické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007101 $a výnosy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006732 $a USA 700 -1
$3 eu_un_auth*0090266 $a Thi Minh Ly $b Pham $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0090267 $a Tuan Phung $b Minh $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240109 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1