Počet záznamov: 1  

Marketingové informácie v riadení poľnohospodárskeho podniku

  1. Názov Marketingové informácie v riadení poľnohospodárskeho podniku
    Autorské údajeA. Kretter
    Autor Kretter Anton
    Zdrojový dokument Zemědělská ekonomika = Agricultural economics : mezinárodní vědecký časopis. Roč. 43, č. 8 (Srpen 1997), s. 361-364. - Praha : Česká akademie zemědělských věd - Ústav zemědělských a potravinářských informací, 1997. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 631.1 - Riadenie a organizácia poľnohospodárskych podnikov
    Heslá podnik poľnohospodársky * marketing * informácie * systémy informačné marketingové * báza dát * manažment * komplex poľnohospodársko-potravinársky
    AnotáciaPre racionálne a účinné využívanie marketingu v agropotravinárskom komplexe je žiaduce disponovať vhodnými, systémovo usporiadanými bázami dát aktuálnych informácií. Návrh štruktúry ukazovateľov marketingového informačného systému (MAIS) pre prácu podnikového manažmentu. Základné tematické okruhy informačnej bázy MAIS: spotrebiteľ, odberateľ, konkurencia, výrobca, dodávateľ, prostredie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.