Počet záznamov: 1
Marketingové informácie v riadení poľnohospodárskeho podniku
Názov Marketingové informácie v riadení poľnohospodárskeho podniku Autorské údaje A. Kretter Autor Kretter Anton Zdrojový dokument Zemědělská ekonomika = Agricultural economics : mezinárodní vědecký časopis. Roč. 43, č. 8 (Srpen 1997), s. 361-364. - Praha : Česká akademie zemědělských věd - Ústav zemědělských a potravinářských informací, 1997. ISSN 0139-570X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 631.1 - Riadenie a organizácia poľnohospodárskych podnikov Heslá podnik poľnohospodársky * marketing * informácie * systémy informačné marketingové * báza dát * manažment * komplex poľnohospodársko-potravinársky Anotácia Pre racionálne a účinné využívanie marketingu v agropotravinárskom komplexe je žiaduce disponovať vhodnými, systémovo usporiadanými bázami dát aktuálnych informácií. Návrh štruktúry ukazovateľov marketingového informačného systému (MAIS) pre prácu podnikového manažmentu. Základné tematické okruhy informačnej bázy MAIS: spotrebiteľ, odberateľ, konkurencia, výrobca, dodávateľ, prostredie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 7-12
článok
Počet záznamov: 1