Počet záznamov: 1  

Zmeny mediálnej scény I.

  1. Názov Zmeny mediálnej scény I.
    Autorské údajePavel Hapák
    Autor Hapák Pavel
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 5 (Máj 1999), s. 51. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá médiá * televízia * trh * konkurencia * Slovensko * TV Markíza * TV Nova
    AnotáciaCharakteristika súčasnej situácie na mediálnom trhu na Slovensku. Faktory vývoja štruktúry mediálneho trhu. Trhový podiel TV Markíza. Zmeny v českej TV Nova. Hlavné faktory vytvárajúce predpoklady pre zmeny na mediálnej scéne Slovenska.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.