Počet záznamov: 1
Identita dotvára imidž mesta
Názov Identita dotvára imidž mesta Autorské údaje Matej Jaššo Autor Jaššo Matej Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 8, č. august 2001, s. 14. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Heslá rozvoj regionálny * identita podniková * marketing * mestá * imidž * projekty * kultúra * komunikácia marketingová * marketing regionálny Anotácia Sila identity (CI) ako súčasti marketingovej orientácie miest a regiónov nie je na Slovensku docenená. Najmä v nemecky hovoriacich krajinách je bežnou praxou, že tvorba CI regiónov, obcí a miest je súčasťou plánu ich regionálneho rozvoja a regionálneho marketingu. Projekt budovania CI mesta Luzern vo Švajčiarsku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 7-12
článok
Počet záznamov: 1