Počet záznamov: 1
Sponzoring versus reklama v kontexte daňového dopadu
Názov Sponzoring versus reklama v kontexte daňového dopadu Autorské údaje Ján Mintál Autor Mintál Ján Zdrojový dokument Poradca. Č. 12-13 (2002), s. 168-176. - Žilina : Poradca, 2002. ISSN 1335-1583 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.2 - Dane. Poplatky. Dávky. Odvody Heslá sponzorovanie * dary * reklama * podnikatelia * zmluvy * zmluvy darovacie * dopad daňový Anotácia Dva základné spôsoby, ako sa pomoc podnikateľa neziskovým organizáciám prostredníctvom peňažných, resp. nepeňažných sponzorských darov môže zohľadniť v jeho hospodárskom výsledku vo forme zníženia základu dane. Určenie podmienok darovania prostredníctvom tzv. sponzorskej, resp. darovacej zmluvy alebo zmluvy o reklame. Obsah zmlúv a vzory zmlúv. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 8-13 + 7 príl.
článok
Počet záznamov: 1