Počet záznamov: 1  

systémy informačné marketingové

  1. SYS0071977
    LBL
      
    $$$$$nx^^j22$$$$$3^^45
    005
      
    20180702095315.3
    100
      
    $a 20180702asloy0103 ba0
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a systémy informačné marketingové
    450
      
    $a MAIS
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180702
    810
      
    $a Sivák Rudolf a kol. Slovník znalostnej ekonomiky, Bratislava: Sprint dva, 2011, s. 185 $b Informačný systém na podporu realizácie marketingových činností organizácie. Tento pojem sa často prekrýva s pojmom ERP (podnikový informačný systém). Tvoria ho ľudia, zariadenia a procedúry na zber, triedenie, analýzu, interpretáciu a distribúciu včasných a presných informácií, ktoré slúžia na marketingové rozhodovanie. Marketingový informačný systém obsahuje subsystémy, ktoré sú určené na realizáciu vybraného okruhu marketingových činností, ako napr. subsystém marketingového výskumu, plánovania produkcie, vývoja a navrhovania nového produktu, cenový subsystém, subsystém pre reklamu a marketingovú komunikáciu a ďalšie subsystémy.
    836
      
    $d 20180702
    980
      
    $x H
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.