Počet záznamov: 1  

systémy informačné marketingové

  1. Record Typeauthority sign record
    Current date02.07.2018
    Database250h - eco-index
    References (10) Catalogue documents - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (11) Catalogue documents - ARTICLES
    (17) Catalogue documents - BOOKS
    Subject h.systémy informačné marketingové
    Subject h.marketing information systems
    Eco-code339.138 - Marketing
    Look insteadMAIS
    Source of Data VerificationSivák Rudolf a kol. Slovník znalostnej ekonomiky, Bratislava: Sprint dva, 2011, s. 185  : Informačný systém na podporu realizácie marketingových činností organizácie. Tento pojem sa často prekrýva s pojmom ERP (podnikový informačný systém). Tvoria ho ľudia, zariadenia a procedúry na zber, triedenie, analýzu, interpretáciu a distribúciu včasných a presných informácií, ktoré slúžia na marketingové rozhodovanie. Marketingový informačný systém obsahuje subsystémy, ktoré sú určené na realizáciu vybraného okruhu marketingových činností, ako napr. subsystém marketingového výskumu, plánovania produkcie, vývoja a navrhovania nového produktu, cenový subsystém, subsystém pre reklamu a marketingovú komunikáciu a ďalšie subsystémy.
    predmetové heslo

    predmetové heslo

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.