Počet záznamov: 1
marketing interný
SYS h0003217 LBL ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450 005 20090821080316.5 100 $a 20030514csloy0103 ba 150 $a y 152 $a AACR2 $b MDT 250 $a marketing interný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 801 $a SK $b BA004 $c 20030514 810 $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 471 $b Prenesenie pôvodnej marketingovej koncepcie, ktorá sa orientuje na cieľové skupiny mimo firmy, na usporiadanie interných podnikových výmenných vzťahov. Ako partneri výmeny v podniku môžu vystupovať pracovníci, oddelenia, väčšie organizačné subsystémy, ako sú filiálky, partnerské firmy a podobne. 980 $x H
Počet záznamov: 1