Počet záznamov: 1  

podnik malý

  1. Title Význam možnosti využitia nástrojov komunikácie v marketingovej stratégii malých a stredných podnikov
    TranslationMeaning and possibilities communication utilization in marketing policy of small and medium enterprises
    Author infoStanislava Deáková
    Author Deáková Stanislava EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Zhodnotenie zmien v podmienkach podnikania a v hospodárení malých a stredných podnikov v dôsledku integrácie II.. S. 27 - 35. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2885-6
    (1000+) Catalogue documents - ARTICLES
    (441) Catalogue documents - BOOKS
    (5) Catalogue documents - PERIODIKÁ - Súborný záznam periodika
    Subject h.podnik malý
    Subject h.small business
    Eco-code65.017 - Veľkosť. Rozsah. Množstvá
    334 - Formy organizácií a spolupráce v hospodárstve
    Source of Data VerificationVeľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 466  : Ekonomicky samostatná jednotka s právnou subjektivitou, ktorá je priamym účastníkom daňových, finančných, úverových a iných právnych vzťahov s obmedzeným počtom zamestnancov. Na Slovensku je malým podnikateľom fyzická osoba, ktorá podniká a má trvalý pobyt na území SR, alebo právnická osoba, ktorá podniká a má sídlo v SR, ak zamestnáva maximálne 24 zamestnancov.
    predmetové heslo

    predmetové heslo

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.