Počet záznamov: 1
podnik malý
Title Význam možnosti využitia nástrojov komunikácie v marketingovej stratégii malých a stredných podnikov Translation Meaning and possibilities communication utilization in marketing policy of small and medium enterprises Author info Stanislava Deáková Author Deáková Stanislava EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Zhodnotenie zmien v podmienkach podnikania a v hospodárení malých a stredných podnikov v dôsledku integrácie II.. S. 27 - 35. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2885-6 (1000+) Catalogue documents - ARTICLES (441) Catalogue documents - BOOKS (5) Catalogue documents - PERIODIKÁ - Súborný záznam periodika Subject h. podnik malý Subject h. small business Eco-code 65.017 - Veľkosť. Rozsah. Množstvá 334 - Formy organizácií a spolupráce v hospodárstve Source of Data Verification Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 466 : Ekonomicky samostatná jednotka s právnou subjektivitou, ktorá je priamym účastníkom daňových, finančných, úverových a iných právnych vzťahov s obmedzeným počtom zamestnancov. Na Slovensku je malým podnikateľom fyzická osoba, ktorá podniká a má trvalý pobyt na území SR, alebo právnická osoba, ktorá podniká a má sídlo v SR, ak zamestnáva maximálne 24 zamestnancov. predmetové heslo
Počet záznamov: 1