Počet záznamov: 1
K potrebe prehodnotenia "klasického" marketingu
Názov K potrebe prehodnotenia "klasického" marketingu Autorské údaje aut. Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 2 (2003), s. 6-9. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá segmentácia trhu * marketing * zákazníci * sila kúpna obyvateľstva * predaj * konkurencieschopnosť Anotácia Analýza nových prístupov v teórii a praxi marketingu vo vyspelých ekonomikách sveta, ich prejavy v krajinách strednej Európy a osobitne Slovenska. Možné prístupy reagovania na zmenené podmienky podnikateľského prostredia novými marketingovými koncepciami. Princípy segmentácie. Atraktivita cieľových segmentov. Komunikačné stratégie. Nové javy v infraštruktúre predaja. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1