Počet záznamov: 1
Marketing v Európskej únii
Názov Marketing v Európskej únii : propagácia a marketing tabakových výrobkov Autorské údaje aut. Patrik Križanský Autor Križanský Patrik Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 10 (2003), s. 6-7 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca Heslá Európska únia * marketing * Slovensko * výrobky tabakové * propagácia * smernice * prostredie podnikateľské * výrobcovia Anotácia Po vstupe Slovenska do EÚ na jeho území nadobudnú platnosť právne normy prijaté na centrálnej úrovni EÚ. Podnikateľské prostredie EÚ a marketing tabaku a tabakových výrobkov. Európska únia a legislatívne pravidlá na tabakové výrobky. Ďalšie pravidlá regulujúce označenie a balenie tabakových výrobkov. Silná tabaková lobby proti novej európskej smernici. Svetová zdravotnícka organizácia a Rámcový dohovor o kontrole tabaku. Situácia tabakového marketingu na Slovensku. Ďalšie smerovanie Európskej únie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 7-12
článok
Počet záznamov: 1