Počet záznamov: 1
Riadenie kvality procesov a služieb v železničnej doprave ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti železníc
Názov Riadenie kvality procesov a služieb v železničnej doprave ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti železníc Preklad názvu Management of quality processes and services in the railway transport as an instrument for improvement of the railways competition Autorské údaje aut. Eva Križanová Autor Križanová Eva Zdrojový dokument Horizonty dopravy : štvrťročník pre dopravu. Roč. 11, č. 3 (2003), s. 17-20. - Žilina : Výskumný ústav dopravný, 2003. ISSN 1210-0978 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 656.2/.4 - Železničná doprava Heslá doprava železničná * služby dopravné * zákazníci * systém riadenia kvality * riadenie kvality * metódy riadenia Anotácia Vznik EÚ, vývoj dopravného trhu a technický rozvoj železníc zásadne menia potreby riadenia kvality služieb. Potreba zavedenia systému manažérstva kvality do systému riadenia procesov v železničnej doprave. Kľúčový prvok budovania systémov kvality. Význam riadenia procesov a služieb v železničnej doprave a základné problémy riadenia. Zameranie manažmentu kvality na rozvoj organizačných štruktúr. Metóda pre podmienky železníc - metóda PQM (Process quality management). Zmysel a cieľ metódy. Základné hodnotenia kvality a model systému manažérstva kvality vytvorený vo Švédsku. Základné kritéria tohto modelu. Ciele politiky kvality ŽSR. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1