Počet záznamov: 1
Výzva pre PR: Bojkot globálnych značiek
Názov Výzva pre PR: Bojkot globálnych značiek Autorské údaje aut. Michaela Benedigová Autor Benedigová Michaela Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 10, č. 11 (november 2003), s. 16-17. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2003. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá komunikácia * kódexy etické * manažment strategický * práca s verejnosťou * značky výrobné Anotácia PR agentúry hrajú dôležitú rolu pri obnovení dôvery spotrebiteľov voči globálnym značkám. Najväčší rozvoj a rast v PR sa očakáva v oblasti internej komunikácie a spoločenskej zodpovednosti firiem. Kľúčové závery konferencie ICCO SUMMIT 2003 v Berlíne. Bojkot amerických značiek v moslimských krajinách. Nový etický kódex, ktorým by sa mal PR biznis riadiť. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 7-12 + 7 príl.
článok
Počet záznamov: 1