Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikace otevřené firmy

  1. Názov Marketingová komunikace otevřené firmy
    Autorské údajeaut. Miloš Toman
    Autor Toman Miloš
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 9 (2003), s. 46 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * firmy * zákazníci * zamestnanci * práca s verejnosťou
    AnotáciaMarketingová komunikácia a moderná technika. Zabezpečenie riadiacej úlohy zákazníka. Tri oblasti komunikácie otvorenej firmy. Nevhodné spôsoby komunikácie. Potreba dialógu. Direktívny systém riadenia. Dokončenie v čísle 10/2003.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.