Počet záznamov: 1
Marketingová komunikace otevřené firmy
Názov Marketingová komunikace otevřené firmy Autorské údaje aut. Miloš Toman Autor Toman Miloš Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 9 (2003), s. 46 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * firmy * zákazníci * zamestnanci * práca s verejnosťou Anotácia Marketingová komunikácia a moderná technika. Zabezpečenie riadiacej úlohy zákazníka. Tri oblasti komunikácie otvorenej firmy. Nevhodné spôsoby komunikácie. Potreba dialógu. Direktívny systém riadenia. Dokončenie v čísle 10/2003. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 7-12
článok
Počet záznamov: 1