Počet záznamov: 1
Agentury pro průskum trhu: setrvalá perspektiva
Názov Agentury pro průskum trhu: setrvalá perspektiva Autorské údaje aut. Zdeněk Švácha Autor Švácha Zdeněk Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 11 (2003), s. 25-26 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá marketing * trh * trh svetový * prieskum trhu * agentúry * výskum trhu * ESOMAR Anotácia Stručná charakteristika spoločnosti ESOMAR. Globálny obrat agentúr pre prieskum trhu v roku 2002 podľa celosvetovej štúdie ESOMAR. Desať najväčších svetových trhov v roku 2002. Najväčšie svetové agentúry pre výskum trhu za rok 2002 - skupina TOP 25. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 7-12
článok
Počet záznamov: 1