Počet záznamov: 1
Strategické aspekty marketingového územia
SYS 0003939 LBL 01314naa$$2200277$$$450$ 005 20230825103208.7 100 $a 20040203a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Strategické aspekty marketingového územia $f aut. Eva Hanuláková 330 $a Podstata, východiská a proces strategického marketingového plánovania v území. Strategický manažment imidžu územia. Zdôraznenie strategických aspektov marketingu ako nástroja územného rozvoja so zreteľom na strategický manažment imidžu územia, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť jeho celkového potenciálu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052585 $1 200 1 $a IBC. International business cooperation $e časopis pre podnikateľov $v Roč. 14, č. 4 (2003), s. 19-20 $1 210 $a Bratislava $c INFORMEX $d 2003 541 1-
$a Strategic aspects of territory marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005567 $a rozvoj územný 610 1-
$9 eu_un_auth*0002216 $a marketing územia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 332.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000127 $x Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20040203 $g AACR2
Počet záznamov: 1