Počet záznamov: 1  

Strategické aspekty marketingového územia

  1. SYS0003939
    LBL
      
    01314naa$$2200277$$$450$
    005
      
    20230825103208.7
    100
      
    $a 20040203a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Strategické aspekty marketingového územia $f aut. Eva Hanuláková
    330
      
    $a Podstata, východiská a proces strategického marketingového plánovania v území. Strategický manažment imidžu územia. Zdôraznenie strategických aspektov marketingu ako nástroja územného rozvoja so zreteľom na strategický manažment imidžu územia, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť jeho celkového potenciálu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052585 $1 200 1 $a IBC. International business cooperation $e časopis pre podnikateľov $v Roč. 14, č. 4 (2003), s. 19-20 $1 210 $a Bratislava $c INFORMEX $d 2003
    541
    1-
    $a Strategic aspects of territory marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005567 $a rozvoj územný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002216 $a marketing územia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 332.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000127 $x Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20040203 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.