Počet záznamov: 1
Ako sa hodnotí reklama
Názov Ako sa hodnotí reklama Autorské údaje aut. Martina Kusovská Autor Kusovská Martina Zdrojový dokument Formát : spravodajský týždenník. Roč. 2, č. 41 (13. októbra 2003), s. 46. - Bratislava : Ecopress, 2003. ISSN 1336-1325 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá reklama * reklama vonkajšia * propagácia * práca s verejnosťou Anotácia Predpoklady efektívnej reklamy: marketingový mix, vyjasniť a kvantifikovať ciele, identifikovať cieľovú skupinu, marketingový prieskum. Stratégia reklamnej kampane a medializácia. Pečiatka efektívnej reklamy. Príklady efektívnej reklamy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 36-52 + 3 príl.
článok
Počet záznamov: 1