Počet záznamov: 1
Kooperačný strategický marketing cieľového miesta ako prostriedok na zvyšovanie konkurencieschopnosti na trhu
Názov Kooperačný strategický marketing cieľového miesta ako prostriedok na zvyšovanie konkurencieschopnosti na trhu Autorské údaje aut. Šimon Raši Autor Raši Šimon Zdrojový dokument Národohospodářský obzor. Č. 1 (2002), s. 54-59. - Brno : Ekonomicko-správní fakulta MU, 2002. ISSN 1213-2446 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing strategický * ruch cestovný * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť Anotácia Vymedzenie postavenia a úlohy kooperačného strategického marketingu cieľového miesta cestovného ruchu ako nástroja na zvyšovanie konkurencieschopnosti na globálnom trhu cestovného ruchu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-4
článok
Počet záznamov: 1