Počet záznamov: 1
Marketingový výzkum
Názov Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky Autorské údaje Miroslav Foret, Jana Stávková Autor Foret Miroslav Spoluautori Stávková Jana Vydavateľské údaje Praha : Grada Publishing , 2003. - 159 s. Edícia Manažer ISBN 80-247-0385-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum * zákazníci * dáta * spracovanie dát * metódy výskumu * trh * komunikácia marketingová Báza dát KNIHY Počet ex. 20, z toho voľných 17, prezenčne 3 Signatúra 789626, 810839, 814148-814165
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 789626 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 814148 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 814149 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814150 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814151 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814152 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814153 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814154 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814155 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814156 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814157 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814158 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814159 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814160 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814161 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814162 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814163 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814164 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814165 SEK Pobočka SEK Košice voľný 810839 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1