Počet záznamov: 1
Ako získať kupujúceho
Názov Ako získať kupujúceho Autorské údaje aut. Hana Adamková Autor Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 8, č. 3 (2004), s. 34. - Bratislava : SON MEDIA, 2004. ISSN 1335-9266 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá psychológia * psychológia predaja * zákazníci * spotrebitelia Anotácia Pôsobenie rôznych signálov na zmyslové vnímanie spotrebiteľa počas dňa. Potreba opakovanej aktivácie vnemov. Pozornosť spotrebiteľa. Potreba získania pozornosti spotrebiteľa. Pozornosť najčastejšie ovplyvňuje sila a nezvyčajnosť podnetov. Spotrebiteľ si uchováva v pamäti pocity a obrazy. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00394-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-12
článok
Počet záznamov: 1