Počet záznamov: 1  

Marketingový mix na trhu s liekmi

  1. Názov Marketingový mix na trhu s liekmi
    Autorské údajeaut. Karin Rajnohová
    Autor Rajnohová Karin
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 31-33. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * trh * liečivá * priemysel farmaceutický
    AnotáciaMarketingové nástroje firiem pôsobiacich na trhu s liekmi. Účastníci trhu s liekmi v Slovenskej republike. Liek ako konečný produkt a liek ako tovar. Mechanizmus určovania cien liekov. Kategorizácia liekov ako regulačný nástroj. Distribúcia liekov. Nástroje podpory predaja liekov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.